miercuri, 2 martie 2011

Fotografii felicitari tehnica quilling

Am primit de la prietenii de la Soap Mill fotografiile cu felicitarile pe care le-am realizat. Sunt extrem de incantata de imaginile realizate de Daniel, www.danielphotography.ro, sper sa fiti si voi! Formularea clasica, pe care o voi adopta si eu, este urmatoarea: toate drepturile asupra fotografiilor ii apartin lui Daniel Photography si sunt protejate de legea dreptului de autor.

Pe site-ul www.soapmill.ro, veti gasi categoria Spring Treats. Acolo puteti comanda direct felicitarile mele, la pretul de 7 lei cu tot cu TVA. Prima felicitare, cu cosul plin de flori, este mare si unicat, de aceea pretul ei este de 25 lei cu tot cu TVA.

Sunt fericita si mandra ca am alaturi o creatoare minunata, sclipitoare. Corina creeaza obiecte din ceramica si nu numai, de la martisoare la vase decorative, de la accesorii pentru toaleta (savoniera, suport periuta) pana la brose. Produsele ei sunt fie unicat, fie realizate in serie limitata.

Tot de pe site-ul Soap Mill, puteti comanda si cadouri complete pentru mama, iubita, sotie, cu reduceri cuprinse intre 10 si 12,5%. Preturile sunt pentru toate buzunarele.

Si acuuuum... realizarile mele! Felicitari cu ajutorul tehnicii quilling.















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu